Umeåhelvete

Hej!
Ringde Umeå i dag och gissa vad? Jo, det blir ju ingenting förrän tidigast vecka 16. Hur fan kan dom flytta fram operationen hela tiden? Man blir ju något less.
Jag och Lisabeth skulle baka bullar i dag, men jag fick göra det själv för hon fick en kompis. Men det gör inget det blir bara fler bullar om man får baka själv.
Jag var ute och gick med Angelina när hon red. Det är ju liks åt hell med benet. Jag får nog tyvärr åta upp det i natt men det får man ta. Får sova en stund på dagen i morgon.
Kram Anette

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad är det jag ser!!! Inte för än vecka 16.... Ja, vad ska man säga... det är ju helt sjukt! :(

Kämpa på... Men ta inte ut dig för mycket, du måste ha kraft när det äntligen blir av!

2010-03-17 @ 20:45:54
Postat av: Tommy

Fasen va tråkigt att det drar ut på tiden med operationen. Hoppas bullarna blev goda iallafall!!! Kram!

2010-03-17 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0