Skidspår

Hej!
I går var jag ute och åkte skidor. Det var spår uppdraget precis utanför mitt hus. Jag måste tacka Ulf för ett jättefint skidspår. Slut blev man också, men det är väl alltid tanken när man tränar.
Jag och mamma var till stan på förmiddan också. Vi köpte present till Fanny som fyller 10 år.
Hockey var det igår också. Va ska man säga!? Det gick till förlängning igen. Vi vann!!!! Helt otroligt, men kul.
Så nu står det 2-2 i matcher. Det var inte så lätt att bli av med AIK <3<3<3.
Nu ska jag och Lisabeth åka till stan på invigning av nya skidstadion. Dom har visst tunnlar och banor för barnen att åka längdskidor i.




fick kort på Tomas Vassberg

Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: KusinSara

Släng bort snorungarna från datorn och blogga mer! Vill läsa! Det är så kul!

2010-03-30 @ 18:30:49
URL: http://sarasvardagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0