Skidor

Hej!
I går på morgonen åkte Lisabeth Lilla Vasaloppet på skolan. Jag var där och tittade och fotograferade. Vädret var perfekt. Barnen var svettiga och drack mycket vatten mellan varven i skidspåret. Lisabeth åkte fyra varv sedan var hon trött. Hon åker så fort så hon orkar inte så många varv, undra om det är tävlingsdjävulen i henne också
<3.

Just före start.


Starten har gått.

Andra varvet gjort.

Målgång, pust och stön.

Belöning efter motionspasset.

En stor godisnapp.
När barnen hade åkt färdigt och gått in i klassrummet. Åkte jag hem och fodrade hästarna. Sedan åkte jag till Syrran i Storbränna och åkte skidor med henne. Jag hade tagit hennes pjäxor i lördags när vi hade åkt, så hon tvingade mej att komma och hälsa på så hon kunde få tillbaka sina pjäxor.
Jag åkte skidor i dag också, det var superhärligt väder. Sedan satt jag ute och njöt i solen.

Superskidåkarn. Åker vallningsfritt så man får kämpa även i nedförsbackarna.
I kväll var vi till ridhuset och Angelina tränade hoppning med hästen.
Kram Anette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0