Påsk

Hej!
I dag har jag varit till Camilla på Klipp1. Hon gjorde mej mörkare i håret och klippte bort riset.
Lisabeth är sjuk. Feber, hosta och ont i halsen. Hoppas det blir bättre så vi kan vara ute i påsk.
Vi hjälptes åt att påskpynta i köket och i tv rummet. Vi gjorde även påskris ute i en stor kruka.

Påskris, ägg och påskkärring. Allt för en lyckad påsk.

Det viktigaste av allt. GODISET!!!
När jag skulle köra Angelina till ridhuset i kväll ringde Hampus och sa att han stod på en lägda och att skotern skurit. Vilken osis! Nu när man ska vara ute och köra i helgen. Bara att skruva. Det löser sej nog. Vi har ju Mac Gyver i huset, han gör ju en fungerande skoter av en ståltråd :))
Har gjort bort handlingen nu i kväll, skönt då slipper man slåss med allt folk i morgon.
Kram Anette

Kommentarer
Postat av: Tommy

Men...hmm... Vilken ålder är det på påskkärringen?!? ;)

Ha en trevlig påsk och hoppas ni får igång skotern!

(Ps. Om Patte får tid så har jag lite ståltråd och jag skulle vilja ha en Lynx 59a av det! Ds.) Hihi :)

2010-04-01 @ 06:29:42
Postat av: Anna

Vi skippade allt påsk pynt i år! Kommer väl inte vara hemma så mycket!

Men riktigt mycket godis har vi!!!

Tur ni har en Mac Gyver... honom har vi alla nytta av!!!! :)

2010-04-05 @ 07:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0