Vardagslunk

Hej!
I går tror jag att jag var sjuk. Hade jätteont i halsen, huvudet och hela kroppen. I dag känns det bättre, har ont i halsen fortfarande. Jag käkar alvedon och tradolan för jag har så ont i benet jag tror det dämpar halsontet lite också. Jag ringde Umeå i går för att höra om dom glömt bort mej. Läkaren hade ju lovat att kallelsen skulle komma i januari månad, men det har inte kommit någon ännu. Sköterskan som jag fick prata med sa att jag fanns med men jag var inte inplanerad. Läkaren hade planerat in v.7 och v.8 men där var inte jag med. Jag sa att sen är vi ju inne i mars och jag kan snart inte vänta längre, det är olidligt på nätterna. Hon skrev på en lapp som hon skulle lämna till doktorn att jag ringt och vill komma. Så då får vi se.
Annars har jag kämpat med att skotta lite snö och skött om hästarna. Det var lite jobbigt i går när det blåste så mycket. Hästarnas hö blåser bort så jag fick ta in dom när dom skulle få hö och ut med dom när dom ätit klart.
Men jag har ju inte så mycket att göra så det går ju bra. Sov nästan hela dagen i går för att jag var så dålig. I dag har jag och Mila busat i snön och tagit oss en promenad. Ska se hockey i kväll.
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Anna

Får verkligen hoppas att du snart får komma på operation!!!!

2010-01-30 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0