Ikea

Hej!
I söndags var jag och snusade på en baby. Han var en månad gammal och jättefin. Det som är så skönt är att man får lämna tillbaka dom när dom gråter (hihi). Man blir då inte sugen på en egen, jag antar att man är klar på babyfronten då. Man får vänta på barnbarn och det är väl åtminnstone 10 år bort (hoppas jag).
I går var jag och tränade på vattengympan. Vi hade våran slavdrivare Frida. Det blir alltid hård träning när vi har henne. På kvällen skjutsade jag hästen och ungen till ridhuset. Dom skuttade runt på lite bommar och klosshinder. Angelina får ju inte anstränga sej så det blir ingen hård träning. Det verkar läka jättebra i näsan. Hon har inte blödit en enda gång sen op.dagen.
I dag följde jag lillasyrran till Ikea. Jag shoppade kuddar, handdukar, stolsdynor en fotpall plus lite annat smått och gott. Vi käkade lunch på förmiddan och så fikade vi på eftermiddan innan vi åkte hem. Vi for halv nio och var hemma halv sex.
Har just sett AIK vinna över färjestad, det var bra. Vi är nu trea i serien.
Kram An1

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, gissa om jag blev sur när jag hörde att ni varit iväg!!!! Får ju skylla mig själv när jag är så dålig på att höra av mig... Får åka på en egen tripp när renoveringarna är klara...

2010-01-27 @ 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0