Romantik

Hej!
Jag och Lisabeth var på bio nu i kväll och såg PRINSESSAN OCH GRODAN. Det var så romantiskt. Filmen var så romantisk så ungdomarna som satt framför oss började pussas i slutet på filmen. Det var så gulligt. Sex ungdomar i 14 års åldern var och såg premiären. Man märkte att dom var roade för den var verkligen rolig. Men den hade ett budskap och det var naturligtvis kärlek. Och det märktes på dom i slutet av filmen ååå va gulliga dom var.
Jag var och handlade på ICA i Kåge i dag och när jag skulle betala hade jag ingen börs med mej. Jag hade lagt telefonen i min tygpåse och tyckte väl att den var tung nog när jag for hemifrån. Så när jag skulle ta upp börsen ur tygkassen så låg ju bara telefonen där. Pinsamt!!!
Tur att jag var med mamma så hon fick lägga ut.
Annars har jag åkt lite skidor i dag, tvättat och skottat stallet. Ser på terminator nu, inte så bra. Det är roligare att skriva och se på annat smått och gott på datorn. Nu ska jag gå i duschen å sen sova.
God natt/Anette

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser att det hänt enhel del sen sist jag tittade in! Inte sitter du syslolös inte..... :). Kul att filmen var bra! Har två tjejer som oxå skulle vilja se den.

Tur att mamma var med!!!! Annars hade det väl bara varit att lämna sakerna då.. Och haft det ohandlat i alla fall... Ha en skön helg!

2010-02-06 @ 14:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0