Motion

Hej!
Va härligt det är nu när det är mycket ljusare. OS på TV är ju bara kanon. Sport så fort man slår på Tv:n.
Jag ser ju faktiskt inte bara på TV, måndagarna är jag på vattengympan. Tisdag och onsdag åkte jag skidor. Jag kämpar på med att motionera och vara i gång så mycket jag kan för att vara i god kondition till operationen.
I lördags var det flärdkväll på folkan. Det var skitroligt. Synd bara att man blir så fort trött.
Det var ju kanonväder i helgen då var vi ute och grillade korv och körde lite skoter.
I veckan har Patrik varit i Göteborg så jag har fått sköta eldning och skjutsning själv. Naturligtvis blev det ju så här kallt så nog har jag fått elda alltid. Har varit och handlat skidgrejor med syrran. Hon åker ju till Mora nästa helg och åker tjejvasan, heja,heja. Hon sprang Stockholms tjejmil i höstas, hon är duktig hon. Nu ska jag ut på en handikappsväng med skidorna (hihi).
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, kul hade vi allt!!!! :)

2010-02-21 @ 11:58:40
Postat av: Lotta

Duktig du är! kämpa på! har du varit till umeå? Kul som tusan på flärden!!!:))

2010-02-21 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0