Besked

Hej!
Har fått kallelse från Umeå i dag. Ska infinna mej i Umeå den 23 februari. Då ska jag ta prover (blod), ska röntgas, kolla EKG, träffa ortopedläkaren och anestesiläkaren (narkos). Sen är det bara att åka hem och vänta på besked om operationsdag. Inom två veckor är det nog skuret och klart. Nu är jag lite skakis. Det var ju inte någon lek precis. Men om resultatet blir lika bra som det första benet så är det såååå värt det.


Nu ska vi tänka på annat en stund. Lisabeth är sjuk, väldigt förkyld. Hon var hemma från skolan i dag och i morgon också. Men vi ska gå på bio i morgon och se prinsessan och grodan. Jag får ge henne alvedon så hon orkar. Hon fick presentkort till bion av en kompis när hon fyllde år. Så nu ska hon utnyttja det.
Ska sova nu.
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att det rör på sig... snart kan du springa som alldrig förr ;).....

2010-02-07 @ 07:34:46
Postat av: Lotta

Håller tummarna att du får operationstid snart! så du kan följa mig å Linda ut å röja!;)

2010-02-07 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0