Uppmuntran

I kväll är det valborgs. Då har vi lite fest här hemma. Angelina fyller 15 år i dag. Grattis hjärtegumman! Tänk va tiden går fort. Du var ju nyss bebis. Nu är du snart ett huvud längre och stark som en oxe.
Det är bra med dator och facebook. Då håller jag mej stilla en stund eller två (timmar). Fastnar man så gör man, någon som känner igen sej?
Ska dammsuga lite i dag, den funkar som en krycka. Man hänger över den och då blir det ju lite mindre grus också, fin uppfinning (dammsugaren). Jag tror alla slutar tidigt i dag, så jag kanske får fikakompisar. Det är ju alltid trevligt. Annars har mamma och pappa aggerat färdtjänst nu under veckan. Vi har handlat lite mat och grejjer till Angelina. Pappa ger hästarna lunchhö varje dag. Han tycker det är så roligt när han svänger in på gården och Vanillin gnäggar när hon hör hans röst. Man blir lite kär när hästen pratar till en.
Nu måsta jag försöka slita mej från datorn en stund.
Kram Anette

Glömde en sak. I dag fick jag hem min laddare från lassa i Umeå. Någon ur personalen har hittat den och skickat den till mej. Vilken service! Vårdteamet på NUS avd. E 43 är bäst!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gratta Ina från mig! Hoppas ni får en mysig kväll/helg! Låter som du kryar på dig bra i alla fall! Ta det lugnt! Kram Kusin sara

2010-04-30 @ 17:27:27
URL: http://sarasvardagsblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för igår! Super trevligt. :)

Visst har hon blivit stor... Nu är jag snart kortast!!!!!

Och du då... Super duktig! Kan knappt tro att du var ny opererad.

Syns senare idag.

2010-05-02 @ 07:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0