Tråkigt!!!!

Hej!
Inte kul att ligga i sängen eller soffan. Jag är ju pigg och så men jag har ett högerknä som känns helt sjukt ont. Jag minns att det var likadant förra benet. Jag tror att det beror på att benet är utdraget. Högerbenet är ju typ 2 cm längre än det vänstra. Alla senor och muskler kämpar och drar förmodligen. Dom är ju inte vana att vara så långa. Jag går med en krycka inne och utimellan helt utan. Jag tror att man får gå utan så länge det inte gör ont.
Det allra värsta den här gången är ju att man ska ta en spruta på sej själv varje kväll. En spruta i magen för att förhindra blodpropp. Fy fan va jag gruvar mej varje kväll när det närmar sej. Den svider och så känns det obehagligt när man sprutar in vätskan. Förra gången fick jag tabletter, men det visade sej att folk fick blodpropp fastän dom käkade tabletterna.
Om det kunde sluta blåsa....
Vi hörs!
Kram Anette

Kommentarer
Postat av: sara

senorna i mitt knä drar och drar och drar hur mycket som helst och jag håller på att få dondimpen..! Men jag antar att det slutar snart. Jag har också dom där sprutorna man ska ta i magen och det går ganska bra faktiskt fast självklart jag oroar mig hela morgonen för att ta dom vid lunch.. det är jobbigt men det går. Jag hade oxå tabletter från början men jag var allergisk mot dom för det är laktos i dom.. så jag fick sprutor istället..

Blir du oxå illamående av medicinen?



Kram sara

2010-04-28 @ 20:54:38
URL: http://www.nattstad.se/sarabacklund
Postat av: Anna

Knasigt att benen är olika långa! Men det ska väl bli lika förstår jag... Hur lång kommer du bli?

Kanske skulle va nått för mig ;)

Sprutor, morfin och andra tabletter.... om man inte visste vad du gjort kanske man skulle börja fundera... =D....

Nu vet du hur det är att vara diabetiker oxå... ta sprutor i magen! Kämpa vidare, ser fram emot att träffa er snart! Kramis :)

2010-04-28 @ 21:42:31
Postat av: Kusin Sara

uach det låter jobbigt! Men svisch säger det så är sommaren här och allt är över! =) Kämpa på! Kram

2010-04-29 @ 20:54:50
URL: http://sarasvardagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0