Hej!

Pigg och glad efter fem dagar på Umeå lassa. Det gick bra med operationen. Jag tappade inte så mycket blod vid op. den här gången som förra. Alla värden var mycket bra. Jag har nog ondare nu men det går ju att bota med morfin. Igår höjde läkaren dosen från 30 mg till 40 mg på ett dygn. Ni kan tro att jag var hög. Det var bland det värsta jag känt. Man var snurrfull och bara sov. Undra hur narkomaner tänker? Jag sa till direkt att det inte var särskillt kul att vara så borta så då sänktes dosen till 30 mg igen. Så nu är man lagom hög och har lagom ont.
Ska vila nu fast man inte gör så mycket är man så jävulskt trött.
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kul att allt gick bra!

Välkommen hem!! =)

Sköt om dig och vila upp dig.

Kram

2010-04-24 @ 08:18:02
URL: http://isabel-lemon.blogspot.com
Postat av: sara

Hej!

Gud vad kul att höra att operationen gick bra ! Då får vi ses på Srk om tävlingen blir av det vill säga. så ser vi vem som gnäller mest :) ha ha.

Vore jättekul att simträna med någon, eftersom att jag har varit hos classe nu helt själv och tränat.. Det blir inte lika kul då!



Krya på dig!

Mvh Sara:)

2010-04-24 @ 08:38:43
URL: http://www.nattstad.se/sarabacklund
Postat av: Lotta

Skönt att allt gått bra! Såklat att du är trött efter ett så stort ingrepp! Ta bara och vila nu så är du snart i kanonform!:)

2010-04-24 @ 09:04:16
Postat av: Anna

Heja, heja!!!! :)

Otäckt att vara sååå borta! Hur tänkte läkarna? Men de ville väl ditt bästa...

Nu återstår rehab, men det kommer du fixa bra. Förra gången var du super duktig, vilket gav resultat! Kämpa på nu syrran... :) Syns snart!!!

Massor av kramar från Stackis

2010-04-24 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0