Vinnare!

Jihoo!

Bäst i finalen. Synd bara att han inte kunde vinna totalen.

Patrik före Andreas Pettersson. Tyvärr är totalen tvärtom. Andreas vann DM:et före Patrik i år. Men det är inte dåligt att vinna och vara tvåa. Det bevisar ju att det är i toppen man hör hemma. Synd bara att jag inte kunde vara på plats i Luleå. Men Lotta ringde upp mej när finalen gick så jag fick direkt referat av speakern. Det var en härlig känsla.
Själv har jag varit på dressyrtävlingarna på ridhuset i dag. Yvonne har varit min chaufför i dag. Det var jätte härligt väder på förmiddagen. Man känner sej mindre sjuk när man får komma ut och umgås en stund. Jag åt lunch och drack kaffe där. Vid ett tiden åkte jag hem, då var krafterna slut. Det är det oopererade benet som krampade. Det får ta mycke stryk nu när man har ont i det opererade benet.
Tack Yvonne för skjutsen.
Ska gå och duscha nu. Middag väntar hos Urban och Camilla.
Kram Anette.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jippie!!!! Aldrig fel att vara tvåa (om man inte kan vara bäst)!!!! ;)

Låter som att du hade en trevlig dag. Det hade jag själv och super god middag hos Anna och Matte!

2009-09-13 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0