Umeå

Hej!
Det blev en ganska stillsam måndag. Man har oftast varit igång mycket under helgen eftersom hela familjen är hemma. Jag tränade på morgonen både mina övningar och så på motionscykeln. Mitt på dagen ringde dom från ortopeden i Umeå för att höra hur det gick för mej. Dom hörde sej för om aggrafferna var tagna, hur träningen gick och om jag hade kontakt med någon sjukgymnast. Jag passade på att berätta att det inte gick så bra med alla övningar eftersom jag har besvär från mitt oopererade ben. Jag fick då prata med min sjukgymnast som jag hade när jag låg i Umeå. Hon sa att jag inte skulle göra dom övningarna, å det kändes skönt att slippa (nästan) svimma för att det gör så ont.
Efter middagen hade alla aktiviteter för sej. Hampus var med kompisar, Angelina for ut och red och Lisabeth gick till Rasmus å lekte. Patrik gick förståss ut i verkstan och mekade. Det började bli mörkt ute så jag sa till Patrik att han fick skjutsa mej för att kolla hur det gick för Angelina. Hon skulle rida backarna efter Varuträskvägen, den är ju både kurvig och smal å dessutom så var det skymmning. Hon var på väg hem nerför ena backen så det kändes skönt att allt gått bra. Jag tog en promenad till Lotta och fick mej lite kvällskaffe. Åtta gick jag och Lisabeth hem och gjorde kväll.


Solros på våran gård.
Kram Anette.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin solros.

2009-09-30 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0