Stygnlös

Hej!
Livet är hårt. Det går dåligt att sova, jag är rädd att jag ska lägga mej på sidan. Å det får jag inte, i så fall måste jag ha en kudde mellan benen. Ont gör det också, trodde att jag snart skulle kunna ligga i fler ställningar än i spela död ställningen. Nog om stackars mej. Jag har varit på utflykt i dag med mamma och pappa. Vi var på barnens hus och ICA Maxi, det var trevligt att se något annat än huset.
Syster Tyra kom hem till mej i dag och tog bort aggrafferna. Hon sa att det här har jag gjort bra. Det var läkt och hon kunde ta bort allihopa.

Snyggt va! Det var 26 st stygn.

Nu ska jag sova. I morgon är det fest då fyller Lisabeth år. Tack Lotta för att du satte dit slingan igen.
Kram Anette.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till Lisabeth!!!!! Tack så hemskt mycket för mat och fika!!!!! Du är duktig du..... på att fixa trots handikappet...... Hihihihi ;) Nästa gång blir det vi som bjuder!!!

2009-09-16 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0