Kalas

Hej!
Det var kalas i går. Lisabeth fyllde 7 år. Patrik var ledig så vi hade sovmorgon. Sen var det bara att börja kämpa. Jag bakade kolakakor, det är väldigt kämpigt när man måste ha kryckorna hela tiden. Men det gick, det blev kakor. Men efter det var jag tvungen att lägga mej och vila. Sen jag sovit en sund skurade jag toaletterna. Patrik dammsög. Hela släkten kom på fika, så nu är den biten av kalasandet färdigt. Nu är det bara två barnkalas kvar. Ett blir på fredag och ett på söndag, det är bara fem barn på varje kalas så det blir lugnt.
Vilken tur jag har med mitt rehab väder. Solen skiner varje dag. En liten promenad i solen varje dag gör ju att man känner sej pigg och uppåt. Jag kan ju inte säga att jag har så ont, men det känns direkt när man gör för mycket. Mycke vila gör gott. Jag har nog sovit mycket sista tiden för i morse vaknade jag kl 6. Jag har varit pigg hela dan, kanske slumrar jag en stund nu.
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena! Två barnkalas!!!!!! Kan ju vara fördel......

2009-09-19 @ 07:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0