Höstkyla

Hej!
Vaknade som vanligt kl halv sju. Jag och Lisabeth käkade frukost och så gjorde hon i ordning sej för skolan. Larsa kom och hämtade henne tio i åtta, våran egen privatchaufför. Sen satt jag på datorn en stund, skulle fördriva tiden för att ringa sjukgymnasten. Hon har telefontid halv nio till nio. Pratade om en tid vi skulle träffas för att kolla av läget. Jag ska ju ner i bassängträningen igen. Sen var det dax för dagens första träningspass. Duschade efter träningen.
Sen fick jag besök av min syrra från lappmarken. Hon bjöd på lunch som hon hade med sej. Det var trevligt med lite sällskap. Jag passade på att göra några ärenden när jag hade privatchaffis.
Nu i kväll har jag varit med Angelina på ridhuset och sett när hon och hästen tränade hoppning. Dom red ute för nu har det kommit upp lysen på uteridbanan. Vi mammor och pappor som satt och tittade blev frusna in i märgen. Nu är det riktig höst, burr.
Har förresten fått en preliminär återbesökstid i Umeå den 1 november.
Kram Anette

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj va du har uppdaterat! Kul att stora draken hittade ner till den mindre draken och bjöd på drak-lunch!Hi hi hi hi hi.... va kul jag är, den största draken av dom alla.

2009-09-30 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0