Handla

Hej!
Öppnade ögonen, tog piller och klev upp. En vanlig vardag i mitt liv just nu. Käkade frukost och skickade barnen till skolan. Sen tränade jag mitt opererade ben, det gör ont som fan i rumpmuskeln. Den krampar liksom. Men jag pratade med min rehabkompis Lollo, hon hade samma känningar så det är nog helt normalt i det här tillståndet.
Jag läste Norran och somnade. Vaknade vid 10 tiden igen. Då ringde jag Anna och vi surrade en halv timme.
Sen var det lunchdax. Mamma och pappa tittade förbi och läste tidningen och utfodrade hästarna. Sen åkte dom och handlade. Jag tränade mitt onda ben igen och sedan gick jag ut och gick ca 100 m. Det var ett härligt väder ute. När jag gick in var jag helt slut så jag la mej och vilade. Somnade så klart. Ett kom mamma och pappa tillbaka då satte vi på kaffe och fikade. Anna och tjejerna kom förbi och fikade dom också.
Patrik kom hem från jobbet halv fyra. Han föreslog att vi skulle följas och handla. Vi skulle äta hamburgare på frasses också. Jag gick hela handlingen på ICA-MAXI de är inget dåligt träningspass. När vi äntligen var hemma igen stupade jag på soffan, tog mina piller och bara väntade på att dom skulle börja värka. Snacka om att man är pillerberoende. Klockan är nu åtta så jag ska köra sista passet av träning sen är det dusch och sovning. Ses i morgon.
Kram Anette


Kommentarer
Postat av: Anna

Bravo! Så det blev att gå iaf... Ett riktigt träningspass! Förstår att det inte var du som vände om, om ni glömt något....

Var burgaren lockbetet???? ;)

Överansträng dig inte bara!

2009-09-12 @ 07:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0