Haha

Hej!
Orkade inte skriva igår. Var så trött efter skräcknatten då det onda skulle ut. Jag vaknade halv sju och vågade inte somna om i skräck att jag skulle uppleva en till natt utan sömn. Så jag ringde mamma och sa att vi måste hitta på något. Vi gjorde lite bankärenden och så hann vi till CK. Jag köpte mjukisbyxor, tröjor och skor till Angelina. Två tröjor och tre t-shirtar till Hampus och pappan fick sej en tröja och två t-shirtar. Han trodde nog att jag inte skulle kunna bränna stålar nu när jag inte kan köra bil eller gå så långa sträckor. Haha gullet, jag gjorde allt för att inte somna den här dagen. Shopping löste det.
Det känns riktigt bra i dag. Det gör ont att träna men det blir mindre och mindre ont att stödja på benet. Man är lite rädd att man går fram för fort. Jag försöker skotta i stallet, det går superbra. Är bara rädd att det ska bli något. Men om det känns bra så tror jag att det inte är farligt. Jag kan då inte köra bil nu när jag är utan värktabletter. Tänk va lyckopillrena ger lycka!!!!!
Ska sova nu. Sköt om er alla.
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Anna

Shoppade oxå igår! Kul för stunden... men man blir fattig!!! Låter bra att du har mindre ont! Men ta då inte ut dig! Kämpa på nu syrran :)

2009-09-24 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0