Bilisten

Hej!
I går tisdag kände jag att jag var tvungen att hitta på något. Jag var vansinnigt sugen på att hälsa på på jobbet. Jag är som prästens lilla kråka som inte hade någon som körde. Men va fan! Jag har ju körkort. Jag satte mej i bilen och körde till jobbet. När väl foten ligger på kopplingen så går det ju hur bra som hellst att växla. Jag körde typ 50 km i timmen, men jag kom ju fram. Jag pratade av mej litegrann och så käkade jag lunch. Efter det körde jag hem i sakta mak igen. Det är som balsam för själen att kunna klara sej själv. Jag ska inte köra bil på ett tag igen jag är inte redo. Jag såg hockeyn hos grannarna. Tyvärr var ju inte killarna lika bra den här matchen som förra, men det är ju underhållning.

Lillasyster Anna och jag när vi går på hockey.

Gulliga Lisabeth i stallet.


Lisabeth och hennes kompis.

Vårat marsvin Festis.

Kram Anette


Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså, fick jag vara med på bild!!! Två snyggingar.

2009-09-30 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0