Avgiftning?

Hej!
Sitter här mitt i natten för det kryper i kroppen på mej. Vi gick och la oss klockan 11 och jag tvärsomnade. Men jag vaknade typ 20 minuter senare och har inte kunnat sova sen dess. Har fikat lite. Sett på olika komiska tv-serier. Men det pillrar i kroppen på mej hela tiden, det känns som att jag skulle kunna gå ett maraton just nu. Det är väl så här det känns när man är narkoman, typ. Det onda ska ut. Jag kan inte påstå att jag har värk det är mer en krypande känsla.
Det stod en artikel i Norran i dag om Angelina och Vanillin. Hon hade inte sagt att hon blivit intervjuad.

Bästisarna.

Jag kanske också kan rida igen när det här helvetet är över.

Ska nog prova att lägga mej nu, annars blir det mer tv.

Kram Anette


Kommentarer
Postat av: Anna

Men kul!!!!! Din stackare. Får hoppas att du kan sova i natt..... Kan tänka mig att du varit trött idag! Snart dax att sova, ha det så bra.

2009-09-22 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0