Snö

Hej!
Skriver först grattis till syrran i Björksele som har skjutit en kalv den här jakten. Hennes hund Essan hade ställt älgen.
Jag var och hälsade på min höftkompis Lollo i Umeå i onsdags. Det var jättetrevligt. Vi fikade gofika och sedan provade jag skor utan resultat.



I fredags var jag med några jobbarkompisar på spa. Det var både härligt och plågsamt. Jag fick fotvård, vaxning av ben och ögonbrynsplock plus färgning av ögonfransarna. Det blev lite kallt att ta bort vinterpälsen, hihi.

Det blev äntligen lite snö. Tösnö så då passade Lisabeth på att göra snögubbar. Blöt var hon oxå, tur det finns element.


Visst är den fin.
Det blev middag hos Anna och Fredde med trevligt sällskap av deras grannar på lördagkväll.

Ska nu göra i ordning mej för att rädda skolan. För den har dom ju tänkt lägga ner. Det vore ju synd. Jag kan inte förstå hur alla människor ska rymmas i städerna. För det är ju det alla vill, då kostar det ju mindre. Förr fanns det pengar till skolor, äldrevård och sjukvård, men i dag finns det inga pengar. Det kan ju inte vara så att vi har fått mindre skattepengar. Det måste ju bero på att det sitter inkompetenta människor som tar hand om och gör skitdåliga budgetar. Dax att utbilda ekonomerna. Pengarna räcker kanske inte till fula Fallosar på stan. Vi kanske skulle ha lagt dom pengarna på dom gamla och Sjuka i stället. Fy fan va förbannad man blir.
Ses!
Kram An1

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller helt klart med dig om det sista! Utbilda bättre samhälls ekonomer!!!!!

Vi hade helt klart en super trevlig lördag kväll!

Hoppas att du kan påverka skit stövlarna som bestämmer om skolans framtid! Våga vägra centrala stan!!!!!!!

2009-11-09 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0