Ny operation

Hej!
Internet laggar på den här datorn så det blir inte så mycket skrivet. Har varit på julbasar på fritids idag. Barnen hade gjort så fina saker som vi vuxna fick köpa. Pengarna går till barnens fadderbarn.
Var och tog sprutan i går. Armen var helt bortdomnad och ond i går kväll och i natt. Men i dag har det blivit bättre. Fick tyvärr feber under dagen men jag käkar alvedon så då lever man ju.
Jag ser fram emot helgen då jag ska gå på Krutov med Patrik, Yvonne Stenman, Ulf Lindkvist och Matte Lundstedt.
Var på återbesök i Umeå. Ska få operera andra benet i februari/mars. Dom har inga köer just nu så det blir snart. Det blir samma protes som den jag redan har.

Visst är jag snygg. Robbot är vad man är. Kanske en terminator!
Ser ni höger va snygg och ond den är, men det är snart ett minne blott.
God natt!
Kram Anette

Kommentarer
Postat av: Anna

Cooolt!!!!!!! Verkligen en uppdaterad version, Anette 2.0 hahaha.....

Såg att du oxå tagit sprutan!

Jag var med hela familjen i går, Fredde och tjejerna var lite ömma i morse... men själv ska man ju drabbas mest!!! Har svin-ont!!! (hihihi)

Frossa igår kväll, har varit vaken till och från inatt så fort man närmat sig att hamna på "fel" sida!!

Jobbar idag, men tror nog att det är över om inte annat i morgon!

Just ja, utgång i helgen, kommer nog få det super kul, Krutov är alltid Krutov.. sååå himmmllla bra!!! Ha det bäst nu syrran.

Kramis

2009-11-25 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0