Ledig dator

Hej! Passar på att skriva lite när nu datorn är ledig.
Jag åkte skidor i går, härligt. Men nu verkar det som om den där härliga snön ska tina bort. Det känns ju mindre kul. Livet rullar på. Vet inte om vi lyckas behålla skolan men alla har då kämpat.
Har haft tur i helgen och ätit borta både lördag och söndag. Det kallar jag lyxhelg.
Såg hockey hemma i lördags, dock inte hela matchen men de jag såg var bra. Ska gå ut och skotta stallet nu innan jag far på rehabbadet.
Kul att du tittade in!
Kram Anette

Minns ni huset.

Nu påbörjas rivningen.

Härliga bilder.

Nu är det inte mycket kvar.

Nu är det snart helt borta.

Sen var det bara att städa bort.
Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du menar kråk-slottet!!! Moahahahaha... Eller spök-slottet!!!!

Häftiga bilder!!!

Kul med lite uppdateringar... ;)

2009-11-25 @ 08:46:57
Postat av: Anna

Du menar kråk-slottet!!! Moahahaha... Eller spök-slottet!!!!

Häftiga bilder!!!

Kul med lite uppdateringar...

2009-11-25 @ 08:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0