Underbara grannar

Ja, va säger man!!!
Har haft en underbar kväll med god mat och härligt sällskap.
Medan jag roat mej med gott sällskap av goda grannar har Patrik slavat i verkstan med en god granne han med.
För att göra en lång historia kort!!!!!
Patrik har ju återgått till vardagen medan vi andra glassar på som vanligt. Det är ju folkrace i morgon på Klutmark, lite eggade är dom ju våra pojkar så det har ju trimmats under veckan. Men utan framgång. Ossian har nog hunnit byta motor tre gånger den här veckan. Patrik och Hampus har samma motor men den har då hunnit skära två gånget sista två dagarna. Dom skulle lasta nu kl. nio men det blev motorras innan dom hann upp på släpen. Så Patte och Larsa skruvar för fullt just nu. Det var många år sen sist det var skruvning nattetid. Under rallycross karriären tror jag aldrig att det har hänt. Folkrace är betydligt mer påfrestande vad gäller timmarna i verkstan.
Va skulle man göra utan underbara grannar som ställer upp och hjälper en när man är i nöd. Nu hör jag att det surrar där ute, det betyder att dom har fått i gång Hampus bil. Hoppas att det bara är och lasta nu så han får tävla i morgon.
Vad gäller mej så har jag haft en trevlg kväll med gott att dricka och trevligt sällskap. Det är bara att säga god natt och hoppas att vi är vid gott mod i morgon när vi vaknar.
Tack goda grannar för att ni finns där och ställer upp med de ni kan!
Kram från en tacksam östraby Kusmarkare.

Hoppas det ser ut så här  morgon!

Kommentarer
Postat av: Anna Söderlund

Oj, oj....... Får hoppas att motorerna ska hålla för killarna i dag under tävlingen!!!!

Låter som att du haft en bra kväll. Förmodligen en lika trevlig kväll som jag!!!!

2009-08-01 @ 08:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0