Söndag

Hej!
Ligger framför tv:n och ser Anja åka det går som det brukar. Hon vinner inte.
Idag är det lucia, så vi ska till kyrkan och se Lisabeth gå i tåget och sjunga med barnkören. Min rehab går upp och ner. Har problem med ljumsken som är så ond i bland. Då kan jag knappt gå in och ut ur bilen.
Har köpt julklappar under veckan som gått, är väl nästan klar. Jag och Partik var till stan i går och köpte till barnen. Vi firar jul hos Linda i år det blir lugnt och skönt.
Fy va der händer hemska saker. Robert Edström som brukar vara tävlingsledare på folkracetävlingarna har tyvärr gått bort endast 35 år gammal. Å så har en jobbarkollegas son försökt ta bort sej genom att hänga sej. Men som tur va misslyckades det.
Man får ta varje dag som om den vore den sista. Det är mitt motto.
Äta gott, göra saker som man tycker om och älska sina närmaste så dom känner det.
Nu ska vi fika och gå ut i stallet . Angelina ska rida på ridhuset.
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja du Anette, det har verkligen hänt mycket tråkigheter den här hösten/vintern. Fast efter tunga uppförsbackar måste det ju komma utförslöpor! Hoppas på en trevlig jul för alla! Kram!

2009-12-13 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0