Överraskad



Kolla in min härliga frukost ute i solskenet.
I går var vi och solbadade i Lillkågeträsk. Mycke flugor så det var inte så härligt. Det härliga med gårdagen var fikat hos Linda som fyllde "25", grattis gumman.
I dag var vi till Byske och solbadade, härligt. Vi låg inne vid poolen men tog en promenad på stranden. Det var hur underbart som helst. Vi stekte hela dagen till det var dax för middag. Som tur var var vi bjudna på smörgåstårta och gräddtårta hos farmor. Det är hennes 65 års-dag i dag. Hon ska få en förstoring på Hampes konfirmationskort, det var de hon önskade sej.

Hon fick en liten blomma också.

Jag blev överraskad i dag när jag hämtade posten. Hade fått brev från Umeå. Jag ska opereras 2 september. Äntligen!
Nu ska jag börja mitt nya liv snart. Fy fan va jag ska lida men det är de värt, hoppas jag.
Kram och god natt!
Ska börja gruva mej, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser gott ut.... och fikat.... blir lite hungrig!!!

Låter som att ni har haft två sköna dagar.

Så bra att det äntligen ska bli av, din operation.

Kram

2009-08-06 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0