Lyx och suring.

Hej!
I dag har arbetsterapeuten varit på besök. Gissa om man känner sej som en gamling. Jag fick en sockpådragare, en griptång och en förhöjd toasitts med armstöd. Hur kaxig känner man sej på en skala. Å alla papper man fått från lassa som man ska fylla i. Om man har hemhjälp! Gissa om man känner sej som 70?
Jag har även varit på fotvård i dag. Hur låter det här? Men jag har ju bara fyllt 40.
Min kära arbetskamrater överraskade med en vacker blombukett och surströmming i Byske i dag. En jättetrevlig kväll med mycke skratt och mat. Tack!

Det här ska vi göra om, fast med lite mer dricka, eller?
Jag tyckte faktiskt att det var lyxigt med fotvård de borde fler unna sej. Jag fick presentkort av min älskade man. Det passade bra nu att få fina fötter. Jag kommer ju inte att komma ner till backen på ett tag.
Jag hann även måla Lisabeth festfin, va tycks?

Fast det gjorde jag innan jag for till Byske.
Det här blev rörigt, nu säger jag god natt.
Kram Anette.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du är 70.... Hi hi.... Tur att man vet att du är rena ungdomen!!!!!

Ni har tur ni som har varit lediga, Emma har oxå kommit på de där med att simma.... men hon har ju inte en mamma som lägger manken till, tyvärr!

Får bli bättre på det. Kram

2009-08-21 @ 15:57:27
Postat av: Anonym

Ja det var verkligen kul i Byske! Klart vi ska göra om det! Lite mer dricka till en del och ännu mer till resten...

2009-08-27 @ 23:03:22
Postat av: Tommy

Jaha... vad konstigt att mitt namn inte kom med?

2009-08-28 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0